Hvis varen har
mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der
var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer,
kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger
af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun
kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en
værdiforringelse af varen. Ved efterfølgende returnering af varer, skal du
meddele kundeservice at du ønsker at fortryde dit køb. Hvis du ønsker at
udnytte din fortrydelsesret, skal du selv betale for returfragten.
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Reklamation for kosmetiske produkter
Hvis du har oplevet fejl eller mangler i din leverance af vores produkter,
kontakt straks vores kundeservice.
Det er dog et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er
opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende
adfærd.
Husk altid at kontakte vores kundeservice FØR du sender varen retur. Du kan benytte
standardfortrydelsesformularen, på hjemmesiden under "kontakt".
Ved reklamation bedes du oplyse ordrenummer samt en detaljeret beskrivelse af
problemet.
Returneringer
Pak varen forsvarligt ind, brug evt. den emballage du fik varen leveret i.
Køb en returlabel for 28 kr. her. Det er vigtigt, du får en kvittering
for indlevering af pakken, når du sender. Det er nemlig dit bevis for, at
pakken er sendt afsted.
Hvor hurtigt skal
jeg reklamere?
Ønske om
fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og produkterne være os
i hænde senest 14 dage efter vi er informeret om dit brug af
fortrydelsesretten.
Er varens eller
varens emballages stand ved modtagelse, ikke som ønsket, bedes du med det
samme, og uden at tage varen i brug, kontakte os ved, at udfylde vores
kontaktformular eller ringe til vores kundeservice på telefon 60 39 60 40.